IP телефонія

ІР телефонія від ITSG

Компанія ITSG створить для Вас віртуальну АТС, налаштує сервер IP-телефонії, допоможе організувати call-центр, підключить IP-телефонію до CRM для створення потужного інструменту відділу продажів.

IP телефонія - незамінний інструмент сучасного бізнесу: телефонізація офісу, багатоканальні номера, голосове меню, переадресація і розподіл дзвінків і багато іншого.

ІР телефонія дозволяє зробити необхідне доступним: об’єднуючі можливості Інтернету і звичайної телефонії, вона дозволяє здійснити дзвінки по всьому світу за мінімальною вартістю.

ІР телефонія – незамінний інструмент для організації комунікації в офісі, для відділу продажу торгівельних підприємств, інтернет-магазинів, для організації call-центрів. Для ІР телефонії можна використовувати спеціальне обладнання, але також підійдуть і звичайні засоби зв’язку – мобільний чи стаціонарний телефон, смартфон, комп’ютер, планшет. Послуга доступна всюди, де є підключення до мережі Інтернет.

Технології ІР телефонії дозволяють мінімізувати витрати на телефонний зв’язок, покращити комунікацію в офісі, бути на зв’язку з партнерами, підвищити якість обслуговування клієнтів, оцінити ефективність роботи менеджерів відділу продажів. Компанія ITSG надає послуги ІР телефонії: налаштування, інтеграцію з CRM-системою, створення віртуальної АТС для швидкої організації ІР телефонії у Вашому офісі.

ip telefoniya

Завжди будьте на зв’язку!

Створення віртуальної АТС, налаштування серверу IP-телефонії, організація call-центру, підключення IP-телефонії до CRM!

Переваги ІР телефонії від ITSG

  • Можливість реалізації будь-якого набору функцій відповідно до вимог клієнта;
  • Низька вартість, оскільки програмне забезпечення Asterisk розповсюджується безкоштовно;
  • Висока стабільність роботи;
  • Висока якість передачі голосу;
  • Відеозв’язок, голосова пошта, інтерактивне голосове меню;
  • Сумісність з обладнанням багатьох виробників;
  • Можливість інтеграції з різними службами, додатками, системами (Skype, CRM, 1C);
  • Можливість паралельного ведення сотень телефонних розмов;
  • Масштабованість: ІР телефонія на базі Asterisk підійде і малому, і великому бізнесу;
  • Швидка організація робочого місця для нового співробітника;
  • Організація безкоштовного зв’язку між територіально-розподільними філіалами – об’єднання їх в єдину телефонну мережу;
  • Безпека дзвінків: всі данні передаються зашифрованими;
  • Можливість поступового впровадження ІР телефонії.

Послуги ІР телефонії

Віртуальна АТС для офісу

Якщо вам потрібно швидко підключити послугу ІР телефонії, у Вас немає можливості придбати обладнання для організації міні-АТС в офісі, тоді для Вас у нас є вигідна пропозиція – віртуальна чи хмарна ІР АТС. Віртуальна АТС – це програмна телефонна станція, яка знаходиться на серверах провайдера послуг ІР телефонії.

Віртуальна АТС не поступається по функціоналу міні-АТС, Ви можете підключити повний пакет послуг IP телефонії:

  • інтерактивне голосове меню;
  • перехоплення, переадресація дзвінків;
  • запис телефонних розмов;
  • голосова пошта;
  • голосове привітання;
  • автовідповідач;
  • прийом і відправка факсу; 
  • об’єднання офісів, філіалів в єдину мережу;
  • конференц- та відеозв’язок;
  • дзвінок із сайту;
  • необмежений внутрішній зв’язок між співробітниками;
  • масштабованість;
  • інтеграція з різними службами та програмами. 

Кому підійде віртуальна ІР АТС

  •   компаніям, які вже сьогодні хочуть використовувати ІР телефонію для зв’язку з партнерами та клієнтами;
  •   компаніям, які не хочуть інвестувати кошти в придбання обладнання;
  •   невеликим компаніям і починаючим підприємцям;
  •   компаніям-новаторам, які прагнуть використовувати сучасні ІТ рішення для підвищення ефективності свого бізнесу.

Вигоди віртуальної ІР АТС

  •   вам не потрібно купувати дороге обладнання і прокладати телефонні лінії в офісі;
  •   за 24 години ми налаштуємо телефонізацію Вашого офісу чи call- центру;
  •   ви можете створити офіс чи робочі місця в будь-якій точці світу, зберігаючи телефонний номер;
  •   ви заощаджуєте на телефонних дзвінках до 80%;
  •   ви заощаджуєте на обслуговуючому телефонний зв'язок персоналі;
  •   ми підключимо вам додаткові віджети для сайту, наприклад, відмет “Callback”;
  •   ви можете контролювати роботу своїх співробітників і підвищити їх ефективність;
  •   завдяки ІР телефонії Ви покращуєте якість обслуговування клієнтів і тим самим збільшуєте продажі;
  •   ми забезпечимо Вам технічний супровід 24/7.

Використовуйте сучасні технології для розвитку Вашого підприємства і досягнення бізнес цілей!


Налаштування ІР телефонії

Компанія ITSGпропонує послуги ІР телефонії на базі Asterisk. Asterisk – програмне рішення з відкритим вихідним кодом, яке дозволяє реалізувати різні функції управління дзвінками.

Послуги компанії ITSG за напрямом «ІР телефонія»:


  •  розробка індивідуальних рішень на базі Asterisk;
  •  налаштування серверу ІР телефонії, міні-АТС;
  •  захист програми ІР телефонії від злому;
  •  створення структури номерів, налаштування правил для вхідних і вихідних дзвінків, налаштування автовідповідача;
  •  розробка додаткових модулів: індивідуальний інтерфейс, звітність, аналітика, білінг;
  •  інтеграція ІР телефонії з CRMсистемою;
  •  інтеграція ІР телефонії з обліковою системою (1С, ERP);
  •  технічний супровід: резервне копіювання даних, відновлення зв’язку у випадку аварійної ситуації,комплексний супровід, оновлення програмного забезпечення.

Інтеграція ІР телефонії і CRM

На сьогоднішній день важко собі уявити клієнтоорієнтований бізнес без CRM-системи: її можливості дозволяють покращити якість обслуговування клієнтів і підвищити особисту продуктивність менеджерів із продажу, тим самим збільшивши продажі товарів та послуг компанії.

Неважливо, CRM систему якого виробника Ви використовуєте – amoCRM, Bitrix24, 1C, Мегаплан, спеціалісти компанії ITSG підключать до неї ІР телефонію, щоб створити для Вас потужний інструмент з управління взаємовідносинами з Вашими клієнтами.

Можливості ІР телефонії в CRM-системі

  • при дзвінку в CRM-системі спливає картка клієнта, і менеджер вже знає, хто йому дзвонить;
  • якщо це перший дзвінок клієнта в компанію, програма автоматично пропонує менеджеру створити картку клієнта в системі;
  • в CRM-системі є можливість закріпити  клієнта за відповідальним менеджером, при дзвінку ІР телефонія автоматично з’єднує клієнта з потрібним співробітником;
  • при кліці на номер телефону в CRMIPтелефонія автоматично телефонує за цім номером;
  • ІР телефонія передає статистику по дзвінках прямо в CRM-систему, і у Вас є можливість продивитися журнал дзвінків по менеджерам, по клієнтам чи всі дзвінки за певний період часу;
  • в CRM-системі зберігається вся історія взаємодії з клієнтом;
  • при дзвінку клієнта на екрані з’являється його картка, і менеджер може фіксувати важливі коментарі, ставити завдання по клієнту, планувати подальші дії (надсилання пропозиції, зустріч, повторний дзвінок);
  • всі пропущені дзвінки фіксуються, і менеджер може опрацювати їх пізніше.

Перетворюйте дзвінкі у продажі, підвищуйте якість Вашого сервісу, розвивайте лояльність клієнта, розвивайте Ваш бізнес! Компанія ITSG готова допомогти Вам в цьому!

Можливості ІР телефонії

  • Дзвінки з сайту
  • Інтеграція з CRM-системою і обліковою системою підприємства
  • Контроль пропущених звернень (дзвінків, смс, голосових повідомлень)
  • Конференц-зв'язок
  • Статистика по дзвінках, операторам
  • Можливість відстежувати ефективність рекламних компаній
  • Об’єднання в одній системі декілька офісів

Чому нам довіряють?

Реалізовано масштабних проектів

Створено структур номерів

Компаній на обслуговуванні більше 6 років

Створено віртуальних АТС для офісу

Питання-відповідь

Що потрібно для того, щоб перейти на ІР телефонію?


Як працює ІР телефонія?

Отримати комерційну пропозицію

Зручний час дзвінка
-

Консультація фахівця

Консультація фахівця

Зворотній зв'язок

Регистрация

Авторизация