ІТ-аутсорсинг

IT-аутсорсинг від ITSG

Компанія ITSG надає як разові послуги ІТ аутсорсингу, так і постійний супровід інформаційної системи підприємства на умовах щомісячної абонентської плати.


Всі необхідні Вам послуги, домовленості про час реакції на заявку, час усунення інциденту, час надання послуг (цілодобово – 24/7/365, чи тільки в робочий час – 8/5) фіксуються в Договорі про рівень сервісу (SLA) – Ви самі визначаєте необхідний Вам рівень і якість сервісу.

На сьогоднішній день без інформаційних технологій не обходиться жоден бізнес: їх робота напряму впливає на продуктивність і прибутковість всього підприємства, а ось від утримання цілого ІТ відділу компанія може відмовитись: обслуговування ІТ інфраструктури, як окремих її систем так і в цілому, можна передати на аутсорсинг – зовнішній супровід.


ІТ аутсорсинг – зручний сучасний інструмент, який дозволяє компаніям стати більш ефективними, оптимізувати свою діяльність, вільні ресурси, щоб розвивати нові напрямки, зосередитись на важливих бізнес-процесах для досягнення поставлених цілей.

it_outsourcing

Абонентське обслуговування

Перелік послуг, що включено до абонентського договору на супровід ІТ інфраструктури та технічну підримку користувачів

  • Моніторинг роботи ІТ інфраструктури і попередження інцидентів
  • Реєстрація звернень користувачів (служба Service Desk)
  • Виявлення і усунення несправностей
  • Екстрене вирішення інцидентів
  • Встановлення програмного забезпечення і системних оновлень
  • Резервне копіювання даних
  • Відновлення даних при збоях в роботі обладнання і програмного забезпечення
  • Управління робочими місцями користувачів (встановлення, налаштування, заміна обладнання і ПЗ, налаштування атрибутів користувачів)
  • Підтримка комп’ютерного, серверного, офісного обладнання, периферії в робочому стані
  • Віддалений супровід, виїзди в офіс клієнта для виконання необхідних робіт, постійна присутність спеціаліста ITSG на об’єкті клієнта
  • Управління інформаційною безпекою
  • Управління закупівлями обладнання та програмного забезпечення.
IT outsourcing

Послуги ІТ-аутсорсингу

Аутстаффінг персоналу

В деяких випадках, існує необхідність постійної присутності спеціаліста компанії ITSG в офісі компанії клієнта, на віїздних заходах, конференціях, тощо.

Компанія ITSG розуміє таку потребу і може забезпечити клієнтам постійну присутність свого ІТ спеціаліста в їхньому офісі чи на заході.

Системний адміністратор від компанії ITSG знаходиться на вашій території і працює відповідно до робочого графіку, прийнятого на Вашому підприємстві, чи в індивідуальному завчасно обговореному режимі.

Головна перевага такого типу аутсорсингу персоналу в тому, що за співробітником ITSG, працюючого у Вашому офісі, стоїть ціла команда спеціалістів різного профілю: наш співробітник моментально реагує на заявки користувачів, консультує і навчає їх, забезпечує моніторинг ІТ інфраструктури, після попередньої діагностики формує технічно грамотні заявки в нашу службу підтримки для оперативного вирішення завдань і усунення інцидентів.

Ми також пропонуємо інші форми аутсорсингу ІТ персоналу:

  • Спеціалісти ITSG працюють у віддаленому режимі, але виїжджають до вас у офіс за запитом;
  • Спеціалісти ITSG заміняють Вашого штатного системного адміністратора на час хвороби, відпустки, у вихідні дні;
  • Команда спеціалістів ITSG залучається на період реалізації Ваших проектів.
В залежності від специфіки проектних робіт, ми підберемо для Вас персонал із відповідною спеціалізацією та досвідом.

Персональній ІТ менеджер

Новітня послуга від ITSG, що пропонує клієнтам VIP сервіс. Персонального ІТ спеціаліста, менеджера/системного адміністратора в одному обличчі. Що знаходиться на зв'язку 24/7/365 та допомагає в вирішенні будь-яких ІТ завдань. Послугою, як правило, користуються керівники підприємств, що активно використовують ІТ в повсякденному житті та робочих процессах. 

Персональний менеджер - спеціально призначений, закріплений за Вами високопрофесійний співробітник компанії, в функції якого входить консультування та супровід по будь-яким питанням в сфері ІТ продуктів та послуг. 

  • Завжди пріоритетне ІТ обслуговування
  • Індивідуальне вирішення задач 
  • На зв'язку 24 години 7 днів на тиждень 
  • Професійна консультація по продуктам та послугам 
  • Екстренна допомога у вирішенні ІТ завдань 
  • Термінове реагування на завдання пов'язані з ІТ безпекою


ІТ інфраструктура «під ключ»

Важлива конкурентна перевага компанії – це ефективна ІТ інфраструктура, створена з урахуванням сучасних вимог бізнесу: масштабованість, гнучкість, керованість, відмовостійкість.

Компанія ITSG допоможе спроектувати «під ключ» ІТ інфраструктуру вашого офісу, представництва, нового філіалу, роздрібної точки. При проектуванні і створенні ІТ системи підприємства ми використовуємо найновіші технічні рішення в сфері комп’ютерних, мережевих, серверних, комунікаційних технологій.

Як ми створюємо готовий ІТ офіс

Компанія ITSG повністю бере на себе організацію ІТ інфраструктури – від проекту, закупівель необхідного обладнання та монтажу до супроводу після впровадження:

  • Розробка плану офісу і схеми прокладання мережевого обладнання;
  • Підбір всієї необхідної комп’ютерної та офісної техніки, серверного обладнання, периферії, програмного забезпечення та організація їх закупівлі і доставки;
  • Монтаж та налаштування техніки і програмного забезпечення, організація робочих місць співробітників;
  • Розробка і впровадження корпоративної почти і веб-сайту, серверу зберігання даних, системи відеоспостереження, ІР телефонії;
  • Тестування ІТ системи;
  • Подальший абонентський супровід ІТ інфраструктури.

Переваги створення ІТ інфраструктури спеціалістами ITSG

  • Ви отримуєте грамотно спроектовану інформаційну систему офісу, яка відповідає всім потребам сучасного бізнесу і легко піддається масштабуванню при розвитку підприємства.
  • При проектуванні ІТ інфраструктури ми використовуємо тільки перевірені практикою технологічні рішення, що внаслідок дозволить уникнути непотрібних затрат на ремонт чи заміну непрацюючого обладнання.
  • При залученні компанії ITSG для проектування ІТ системи Ви суттєво економите кошти: система проектується НЕ шляхом «проб і помилок», а правильно з самого початку завдяки нашому багаторічному досвіду виконання таких проектів.
  • З нами ви також заощаджуєте найцінніший ресурс – час: проект виконується командою спеціалістів із різною спеціалізацією, які знають всі нюанси і «підводне каміння» своєї робочої ділянки.

В рамках проекту по створенню ІТ інфраструктури компанія ITSG надає безкоштовну послугу «зелений офіс»: ми налаштуємо енергозберігаючий режим для всього обладнання і техніки, споживаючих енергію. «Зелений офіс» - ідеальне рішення економії коштів та захисту навколишнього середовища.


Модернізація ІТ інфраструктури

ІТ інфраструктура – один із інструментів для досягнення цілей компанії. Вона повинна працювати цілодобово і без збоїв, «простої» в її роботі можуть дорого обійтися бізнесу.

Якісно побудована ІТ інфраструктура компанії відповідає трьом основним критеріям:

  • Доступність: доступ до інформації та ресурсів у потрібний момент;
  • Надійність: безперервна робота обладнання і сервісів без втрати інформації;
  • Безпека: захист даних підприємства.

Компанія ITSG забезпечить безперебійну працездатність інформаційної системи Вашого підприємства, допоможе оптимізувати витрати на ІТ і мінімізувати виникнення збоїв у роботі обладнання і сервісів.


Служба Service Desk

Служба технічної підтримки, чи ServiceDesk, є важливою складовою ITIL – міжнародного стандарту надання ІТ послуг. Вона дає можливість визначити проблемні ділянки ІТ системи і вжити необхідних кроків для її оптимізації. Служба ServiceDeskпризначена для вирішення інцидентів, які відбуваються у користувача комп’ютерної, офісної техніки чи програмного забезпечення. Цей сервіс особливо зручний для супроводу ІТ інфраструктури підприємства з територіально-розподіленими філіалами, роздрібними точками, представництвами.

В рамках сервісу ServiceDesk компанія ITSG надає пакет послуг:

  • Прийом і реєстрація заявок користувачів із максимально повною інформацією про проблему що виникла;
  • Класифікація заявок;
  • Попередня оцінка складності проблеми та надання її рішення;
  • Віддалене усунення інцидентів;
  • Консультація користувачів по технічним питанням;
  • У складних випадках направлення звернень користувачів у відповідні підрозділи технічної підтримки;
  • Профілактичні роботи з метою запобігання збоїв у роботі ІТ системи;
  • Моніторинг ІТ інфраструктури;
  • Надання звітності за прийнятими заявкам.

Переваги служби Service Desk для клієнтів ITSG

  • Єдиний сервіс для прийняття звернень користувачів: заявки не втрачаються, служба оброблює всі запити, що надійшли та вирішує виниклі завдання;
  • Швидка реакція на звернення і оперативне рішення інцидентів у терміни, які зафіксовані в договорі SLA;
  • Скорочення кількості збоїв у роботі ІТ системи завдяки постійному моніторингу і попередженню інцидентів;
  • Мінімізація простоїв у роботі персоналу через збої в ІТ системі;
  • Можливість оптимізації ІТ інфраструктури на основі аналізу консолідованих звернень користувачів;
  • Прозорість всіх ІТ процесів завдяки звітності, що надається сервісом ServiceDesk;
  • Контроль виконання умов супроводження за договором SLA.


Переваги ІТ аутсорсингу от ITSG

  • Відсутність витрат на утримання ІТ відділу з облаштуванням робочих місць і обов’язкових платежів за найманих співробітників – соціальні, податкові відрахування, оплата лікарняних та відпусток;
  • Скорочення витрат на підбір, навчання, підвищення кваліфікації, «мотивацію» ІТ персоналу;
  • Зниження залежності від «людського фактору» - ви гарантовано отримуєте ІТ послуги коли вам необхідно – без переривів на відгули, відпустки і лікарняні;
  • Висока відповідальність з боку постачальника послуг:він бере на себе зобов’язання за договором, ризикуючи своєю репутацією на ринку у випадку невиконання цих зобов’язань на відміну від співробітника, який може звільнитися в самий складний для вас момент;
  • Можливість швидкого запуску проектів (представництв, філіалів, роздрібних точок) в різних регіонах країни завдяки великій кількості спеціалістів провайдера ІТ послуг;
  • Оперативне рішення будь-яких поставлених завдань, оскільки в компанії підрядника працюють ІТ спеціалісти різного профілю;
  • Кращі компанії-постачальники ІТ послуг завжди в курсі найновіших інформаційних технологій і можуть порекомендувати вам рішення, яке зробить ваш бізнес більш ефективним і конкурентоздатним;
  • Висока якість обслуговування, оскільки співробітники компанії, які надають послуги ІТ аутсорсингу – це спеціалісти з величезним досвідом вирішення різних ІТ завдань.

Чому нам довіряють?

Годин досвіду

Виконаних завдань в Service Desk

Користувачів на обслуговуванні

Реалізовано проектів

Переваги ІТ аутсорсингу ITSG

1

100% виконаних задач

Поставлені Вами завдання будуть виконані: ми беремося навіть за найскладніші випадки, від яких відмовилися інші компанії.
2

Індивідуальні рішення

Ви отримуєте унікальні ІТ рішення для свого бізнесу завдяки нашому індивідуальному підходу до кожного клієнта і власним розробкам.
3

Підримка 24/7/365

Ми забезпечуємо безперебійну роботу ІТ інфраструктури
4

Заощадження до 35%

Ви можете мінімізувати витрати на інформаційні технології разом з ITSG
5

Виконання стандартів ITIL

Ми надаємо ІТ послуги у відповідності з міжнародними стандартами ITIL - бібліотека інфраструктури інформаційних технологій, що описує найкращу світову практику організації підприємства чи підрозділу, що надає послуги у сфері інформаційних технологій.
6

Гарантована якість послуг (SLA)

Ви отримуєте ІТ супровід необхідної вам якості: ми беремо на себе зобов’язання за договором про рівень сервісу SLA (Service Level Agreement) і обговорюємо всі умови надання послуг.
7

100% конфіденційність

Ми тримаємо в таємниці довірену нам конфіденційну інформацію: у роботі з даними клієнта ми підписуємо NDA – угода про нерозголошення інформації.
8

Захист від втрати інформації

Ви застраховані від втрати паролів і логінів, баз данных и журналов CRM систем.

ПРОКОНСУЛЬТУВАТИСЯ ЩОДО ТАРИФІВ

Отримайте кваліфіковану консультацію спеціаліста ІТС ГРУП щодо умов обслуговування та тарифних планів для Вашої компанії!

Питання - відповідь

Навіщо використовувати послуги сторонної фірмі, якщо можна взяти в штат системного адміністратора?

Хороші фахівці коштують недешево і хоч у нас випускається досить багато молодих спеціалістів, професіоналами з них становляться одиниці. Тому найти гарного, адекватного системного адміністратора - досить не проста задача. 

До того ж, фахівцем потрібно керувати, спрямовувати, мотивувати і в достатній мірі завантажувати. Потім контролювати виконання ним поставлених задач, а не маючи чіткого уявлення про технічний бік його роботи, це робити просто неможливо. Безконтрольна робота системного адміністратора одного разу приведе до критичної ситуації, що не піде на користь Вашого бізнесу.

Якщо передати ці завдання сторонній компанії - то Ви можете бути впевнені в тому, що з Вами працюють спеціалісти своєї справи і в разі будь яких важливих завдань, їх виконають профессійно та з повним розумінням справи.

Що таке "Угода про рівень сервісу (SLA)?

SLA - це угода, яка регулює рівень надання послуг і якість сервісу. Вона вводить чітко визначені стандарти якості.
Компанія ITSG зобов'язана дотримуватися цих стандартів під час співпраці з вами. SLA захищає ваші інтереси. Ви отримуєте гарантії, щодо строків реакції та усунення інцедентів.

Що регулює SLA?
терміни:
  • терміни дії угоди;
  • терміни усунення несправностей і збоїв у роботі обладнання;
  • час надання сервісу;
  • періоди доступності і простою.
послуги:
  • перелік послуг, що надаються;
  • можливість збільшення кількості або обсягу послуг;
  • тип і кількість одиниць обладнання на обслуговуванні;
  • вартість послуг і порядок ціноутворення;
  • періодичність регламентних та інших робіт.
порядок дій: 
  • порядок обслуговування (обробка заявок, надання звітів і т.д.); 
  • порядок взаємодії з користувачами; 
  • порядок усунення інцедентів, їх класифікація;
контактна інформація: 
  • перелік відповідальних співробітників з боку замовника і виконавця; 
  • умови забезпечення конфіденційності. 
Це базові складові SLA. При необхідності угоду можна розширити і доповнити.

Отримати комерційну пропозицію

Зручний час дзвінка
-

Консультація фахівця

Консультація фахівця

Зворотній зв'язок

Регистрация

Авторизация