Компанія ITSG надає як разові послуги ІТ аутсорсингу, так і постійний супровід інформаційної системи підприємства на умовах щомісячної абонентської плати.
На сьогоднішній день без інформаційних технологій не обходиться жоден бізнес: їх робота напряму впливає на продуктивність і прибутковість всього підприємства, а ось від утримання цілого ІТ відділу компанія може відмовитись: обслуговування ІТ інфраструктури, як окремих її систем так і в цілому, можна передати на аутсорсинг – зовнішній супровід.
ІТ аутсорсинг – зручний сучасний інструмент, який дозволяє компаніям стати більш ефективними, оптимізувати свою діяльність, вільні ресурси, щоб розвивати нові напрямки, зосередитись на важливих бізнес-процесах для досягнення поставлених цілей.
Перелік послуг, що включено до абонентського договору на супровід ІТ інфраструктури та технічну підримку користувачів
Важлива конкурентна перевага компанії – це ефективна ІТ інфраструктура, створена з урахуванням сучасних вимог бізнесу: масштабованість, гнучкість, керованість, відмовостійкість.
Компанія ITSG допоможе спроектувати «під ключ» ІТ інфраструктуру вашого офісу, представництва, нового філіалу, роздрібної точки. При проектуванні і створенні ІТ системи підприємства ми використовуємо найновіші технічні рішення в сфері комп’ютерних, мережевих, серверних, комунікаційних технологій.
Як ми створюємо готовий ІТ офіс
Компанія ITSG повністю бере на себе організацію ІТ інфраструктури – від проекту, закупівель необхідного обладнання та монтажу до супроводу після впровадження:
В рамках проекту по створенню ІТ інфраструктури компанія ITSG надає безкоштовну послугу «зелений офіс»: ми налаштуємо енергозберігаючий режим для всього обладнання і техніки, споживаючих енергію. «Зелений офіс» - ідеальне рішення економії коштів та захисту навколишнього середовища.
ІТ інфраструктура – один із інструментів для досягнення цілей компанії. Вона повинна працювати цілодобово і без збоїв, «простої» в її роботі можуть дорого обійтися бізнесу.
Якісно побудована ІТ інфраструктура компанії відповідає трьом основним критеріям:
Компанія ITSG забезпечить безперебійну працездатність інформаційної системи Вашого підприємства, допоможе оптимізувати витрати на ІТ і мінімізувати виникнення збоїв у роботі обладнання і сервісів.
Служба технічної підтримки, чи ServiceDesk, є важливою складовою ITIL – міжнародного стандарту надання ІТ послуг. Вона дає можливість визначити проблемні ділянки ІТ системи і вжити необхідних кроків для її оптимізації. Служба ServiceDeskпризначена для вирішення інцидентів, які відбуваються у користувача комп’ютерної, офісної техніки чи програмного забезпечення. Цей сервіс особливо зручний для супроводу ІТ інфраструктури підприємства з територіально-розподіленими філіалами, роздрібними точками, представництвами.
Годин досвіду
Виконаних завдань в Service Desk
Користувачів на обслуговуванні
Реалізовано проектів